onsdag 18. august 2010

Ny blomsterkasse og nymalt stol

En liten oppdatering fra min lille "hule". Har da skjedd litt her i sommer også, rettere sagt sist helg... :-) Vi har laget en stor blomsterkasse ved plattingen vår. Det ble veldig koselig synes jeg.
Har også endelig fått begynt å male stolene mine. I alle fall den ene av dem.

Skal bli koselig utpå her når jeg får malt ferdig begge stolene og det lille bordet jeg har tenkt å ha sammen med dem. Regner med at jeg blir ferdig på søndag kanskje. Da kan dere få se neste uke :-)

Har også hengt opp en koselig hylle jeg kjøpte på bruktmarked i Danmark i sommer på terassen vår. Kjenner jeg gleder meg allerede til neste sommer så jeg kan fortsette det koselige arbeidet med uteplassene våre. Vi elsker å være ute, så da er det koselig å har det litt fint der ute også :-)

Klem Anita :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar