tirsdag 13. juli 2010

Terassen vår

Nå har vi kommet enda ett steg til på terrassen vår. Den er nå helt ferdig snekret og vi har fått malt ett strøk der også. Når vi kom hjem fra ferie var de fleste uteblomstene våre døde, så jeg måtte ta en tur på Plantasjen og kjøpe inn litt nye.


Det ble koselig med vindu på terrassen, da kan jeg ha krukker med blomster der også.




Jeg har ikke så mye blomster inne i sommer, men ute synes jeg det er koslig å pynte med blomster. Her har jeg plantet noen nye i tønna ved inngangen også. De gamle stemorsblomstene var helt grå da vi kom hjem fra ferien. Men det hadde jeg igrunnen forventet også. 14 dager uten vann i stekende sol er vel litt mye forlangt for noen stakkars blomster. Men eføyene har klart seg fint da. Så de slapp jeg å bytte ut.

Håper dere alle har det bra og får en fortsatt fin sommer :-)
Klem Anita :-)

1 kommentar:

  1. Så fin terasse du har med mange herlege detaljer:) Det må vere herleg med tak over. Etter planen skal vi ha det og, men eg må nok innsjå at den blir ikkje fullført før neste år..uteområdet er totalt kaos her for tida;)
    Flotte bilder frå Skagen under her. Vart heilt reisesjuk!!:)
    Tusen takk for helsing hos meg:))
    God natt!
    Klem:)

    SvarSlett