mandag 2. november 2009

Inspirasjon

I dag kom julekatalogen fra Kid. Masse fint til en billig penge. Synes de har mye fint der jeg. Gleder meg til det kommer flere julekataloger å bla i. Elsker å sitte å se i interiørblader og kataloger. Og ikke minst å titte på interiørblogger. Kan sitte i timesvis med det...
Har avtalt juleverksted med ei venninde i dag, gleder meg veldig til det. Ble veldig inspirert av bloggen til Solveig i Solbergets mange prosjekter.  Hun har laget så mye fint. Spesielt de hjetekurvene og kremmerhusene likte jeg veldig godt. Jeg har kommet i julemodus allerede.
I dag har første snøen kommet her på østlandet også, så nå er vinteren snart her. Er litt koselig også. Med masse lys, varme på peisen, en kopp gløgg eller te og et deilig pledd. Så er kvelden reddet. Hver årstid har sin sjarm.



Ha en kjempefin uke alle sammen!
Klem Anita :-)

2 kommentarer:

  1. Ville stikke innom for å si tusen takk for koselig kommentar hos meg, og jammen fant jeg ikke flere fine ord her:o)) Takk igjen-setter stor pris på det:o)!
    Blir også veldig inspirert av kataloger som dumper nes i postkassen for tiden og synes det er noe av sjarmen når det nærmer seg jul. Til og med reklamen blir spennende da:o)) Synes også de har masse fint på KID.
    Håper du finner masse inspiasjon til å kunne kose deg skikkelig nå i førjulstida!
    Klem fra Solveig:o)))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar og gratulasjon! Vi har vært heldige...
    Fikk julakatalogen fra KID i går jeg også. Bladd i den flere ganger allerede! De har mye fint til en grei penge :)

    Ønsker deg en fin uke!
    Hilsen Fru K

    SvarSlett