mandag 30. november 2009

Advent - så tenner vi ett lys i kveld..

Tenk nå er det allerede første søndag i advent. Julen er for alvor i anmarsj. siden jeg hadde julebord her hjemme i går så fikk jeg jo startet pyntingen til jul litt tidlig i år. Så nå er julegardinene hengt opp og det har begynt å komme frem litt julepynt. Det blir morsomt å pynte til jul å år, for det blir på en helt annen måte enn de siste årene. Vi har jo malt og pusset opp hos oss og skiftet helt stil egentlig. Så da blir det en mer hvit jul med litt røde innslag i år. Det blir veldig koselig kjenner jeg.
Jeg har heller ikke noe lilla i adventstiden i år. Det går mest i hvitt og sølv, litt natur og en liten anelse rødt. Så adventslysene er hvite og ikke lilla. Har også her hentet masse inspirasjon fra andre bloggere her på nettet. Og masse fra interiørblader og kataloger. Morsomt!






















Gleder meg til å pynte mer og gjøre resten av forberedelsene til jul i år.
Ha en riktig fin desemberuke.
Klem fra Anita.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig kommentar! Så kjekt å finne en ny blogg:o) Kan tenke meg at det er stas å pynte i ny-oppusset hus. Da får en mer inspirasjon og glede over å pynte og stelle til:o) Skikkelig koselig her hos deg! Veldig spennende blogg du har. Her varierer det fra interiør, mat og nydelig julepynt i papir. Veldig kos å se.
    Ønsker deg en fin uke med mange interiørideer i ditt "nye" hjem:o))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett