mandag 3. august 2009

Arv og bruktmarked

Da min svigermor fant ut jeg ville skifte stil hjemme, ble hun veldig henrykt. Hun fant frem masse fine ting jeg kunne få. Her er noen av dem. De hvite og blå kjøkkenkrukkene jeg har på kjøkkenet har jeg også fått av henne. Tusen takk for alle de fine tingene.

I sommer var vi på bruktmarked jeg og svigermor. Der hadde de virkelig mye fint. Jeg kjøpte en bærepose full. Og det betalte jeg bare 3-400 kroner for. Da er det moro å handle!


I sommer døde også min manns bestemor, her er noe av arva vi har fått etter henne.
Mange gamle fine ting.
For flere år siden fikk jeg ett gammelt bilde av min farmor og farfar med noen av barna.
Min pappa er han som sitter på fanget til farfar helt til venstre. Etter inspirasjon fra de mange fine bloggene jeg har sett her på nettet, har jeg rammet det inn og lagt en liten blonde sammen med bildet. Det ble jo ganske søtt synes jeg.



3 kommentarer:

  1. Så fin en blogg du har. Spenende å lese nedover på forvandlingen du holder på med. Legger meg som følger jeg for her kosa jeg meg. =))

    SvarSlett
  2. Du har jo vært skikkelig heldig! Så nettopp på det flotte hjørneskapet du har malt, det ble virkelig fint. :) Lyst og trivelig hos deg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for veldig gode ord inne hos meg. :)

    SvarSlett