mandag 19. april 2010

Vår i luften

Long time no see... men nå er jeg her igjen. Har skjedd veldig lite på interiørfronten her i de siste månedene. Det har i grunnen gått i ett med de vanlige hverdagslige syslene her i månedene etter jul. Men nå gleder vi oss alle til vår og sommer igjen. Var på Plantasjen og kjøpte inn noen få vårblomster i helga. Så har jeg i alle fall fått litt blomster på trappa. Tror jeg venter litt med å kjøpe flere til jeg er sikker på at det ikke fryser om natta. Apropos det, på søndag når jeg akkurat var ferdig med å plante i stampen og pottene ute på trappa så bare bøttet det ned med haggel. Ble helt hvitt på bakken. Da måtte jeg nesten smile for meg selv... Vår i Norge tenkte jeg. så da tok jeg med meg blomstene inn i gangen og lagde middag i stedet.

Når jeg snakker om middag. Jeg og mannen min har forresten endret kosthold og gått over på lavkarbo mat. Det vil si at vi har kuttet ut poteter, ris, pasta, brød og kaker og selvfølgelig alt med sukker i da. Jeg har nå gått ned 6 kg. siden 4. mars og er strålende fornøyd med det. Enkleste slankekuren jeg har gått på noen gang. Det er jo så mye god mat man kan spise og jeg er sjelden sulten. Så det er noe jeg anbefaler til alle som føler de trenger å legge om kostholdet litt og bli litt lettere i kroppen :-)



Vårklem fra Anita.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar